De bardienstinschrijving is geopend!

Beste leden,

De barplanning voor het voorjaar staat weer online!

Nog even de spelregels:

(1) Je kan je inplannen via de KNLTB ClubApp (Android/iOS) of via de website mijn.knltb.club (2) Ieder lid van boven de 18 jaar draait minimaal één verplichte bardienst in het voorjaar en één in het najaar (dubbele diensten in beide periodes worden door de BarCie verwijderd) (3) Na 21 maart kan je jezelf geen dienst meer toewijzen; De BarCie doet dit dan (naar willekeur) voor je. (4) Kun je de dienst (onverhoopt) niet invullen, dan dien je altijd zelf voor vervanging te zorgen.

Tip: De leukste diensten zijn en blijven de competitiedagen!

Vrijstelling: Niemand heeft vrijstelling, tenzij > Je jonger bent dan 18 jaar (je ouders krijgen dan 1 dienst) > Je actief deelneemt in een commissie (jeugd-/accommodatie-/leden-/pr-/wedstrijd- of bar-commissie) > Je diensten draait tijdens het Open Toernooi en de Clubkampioenschappen > Je van de barcommissie (schriftelijk) toestemming hebt gekregen om geen dienst te hoeven draaien

Helaas, mede door ons ledenaantal zullen > 65+'ers worden verzocht om hun steentje bij te dragen (1 dienst) > Evenals ouders van jeugdleden onder de 18 (1 dienst) > Leden die een extra dienst willen draaien, simpelweg omdat ze het leuk vinden, zijn altijd welkom !

Vragen en opmerkingen kunnen persoonlijk gesteld worden op de ALV op donderdag 26 maart 2020 in het Clubhuis.

We kijken er naar uit om samen met jouw hulp er weer een succesvol jaar van te maken!

De BarCie

Uitgelichte berichten