Goed

Georganiseerd

Naast het dagelijks bestuur zijn er ook veel commissies actief om alles in goede banen te leiden. Hier een overzicht en contactgegevens van de verschillende commissies.

Onze commissies

Accommodatiecommissie

Bar- en evenementencommissie & Bar-cie Captains

Jeugdcommissie

Kascommissie

Ledencommissie

PR-commissie

Wedstrijdcommissie

48907768006_35a15ea4d9_o.jpg
Accommodatie-

Commissie

De accommodatiecommissie is verantwoordelijk voor het park en haar voorzieningen. Onder leiding van deze commissie is de afgelopen jaren het park totaal opgeknapt. Daarnaast zijn we volop bezig met de plannen voor het nieuwe park. Voorzitter is Hans van de Bosch. Hij is bereikbaar via accommodatie@tennisclubzevenhuizen.nl.

Accommodatiecommissie
Bar- en evenementen-

Commissie

De naam zegt het al, deze dames en heren regelen alles voor-, op-, achter- en naast de bar tijdens reguliere dagen, evenementen en natuurlijk tijdens de nodige feestjes. Wil je meehelpen of gewoon contact? Mail naar bar@tennisclubzevenhuizen. Voorzitter is Freek Apeldoorn.

Bar- en evenementencommissie
Bar-cie

Captains

Aye aye Captain! Jawel, de bar captains runnen een strak en georganiseerd schip (lees: bar). Geen zorgen, gelukkig lijken deze captains meer op kapitein Iglo dan op kapitein Haak. Ook zij zijn te bereiken via bar@tennisclubzevenhuizen.nl.

Bar-cie Captains
48907724016_ef264e9344_o.jpg
Jeugd-

Commissie

De jeugdcommissie regelt alles voor de jongste leden van onze club; de Worldtour competitie, trainingen, toernooien en nog veel meer. Deze toppers ontzorgen de jeugd!

Voorzitter is Jerry Mansveld. Heb je interesse om je in te zetten voor onze jeugd? Dat kan! De commissie is te bereiken via jeugd@tennisclubzevenhuizen.nl

Jeugdcommissie
Kas-

Commissie

Misschien wel de meest belangrijke commissie van de club, want zonder goed over- en toezicht op de financiële middelen is het einde snel zoek. Gelukkig is het bij deze leden in goede handen. Voorzitter is Fred Boevé. Hij is te bereiken via penningmeester@tennisclubzevenhuizen.nl.

Kascommissie
48907973832_7a2f34470a_o.jpg
Leden-

Commissie

Tennisclub Zevenhuizen zou niet bestaan zonder haar leden. Deze commissie richt zich op het behoud-, de werving- en het bijhouden van administratie van leden. Voorzitter is Arno Velders. Deze commissie te bereiken via leden@tennisclubzevenhuizen.nl.

Ledencommissie
PR-

Commissie

De PR-commissie is verantwoordelijk voor de marketing, communicatie en sponsoractiviteiten van de club. Het meest recente project van de commissie is deze nieuwe website. Maxime Schoones is de voorzitter van de PR commissie. Heb je ideeën of wil je ook meewerken aan de PR van de club?  Dat komt goed uit, want we zoeken nog hulp. Je kan mailen naar info@tennisclubzevenhuizen.nl voor meer informatie.

PR-commissie

WE'RE HIRING

Wedstrijd-

Commissie

De wedstrijdcommissie organiseert o.a. de Clubkampioenschappen, verschillende competities en het Open Toernooi.

Camiel Hack is voorzitter van de wedstrijdcommissie.

Heb je vragen of wil je contact met de wedstrijdcommissie, mail dan naar wedstrijd@tennisclubzevenhuizen.nl.

49231684488_bd047f70c6_o.jpg
Wedstrijdcommissie
Gedreven

Persoon

Tennisclub Zevenhuizen kan niet functioneren zonder vrijwilligers. Zonder hun inzet zou de club het niet redden. Ook iets doen? Informeer bij het bestuur of één van de commissies naar de mogelijkheden!

Vul het formulier in!

Bericht ontvangen!