De nieuwe tennis- en padelclub in beeld

We zijn verheugd jullie te informeren over de voortgang van onze nieuwe tennis- en padelclub! Tijdens de nieuwjaarsborrel hebben we de bouwtekeningen van de club gepresenteerd, die in de kantine te bewonderen zijn. Ook hebben we nu wat veelbelovende beelden om te delen met onze leden.

De bouw van onze nieuwe tenniswalhalla is momenteel in volle gang, en we kunnen niet wachten om jullie te verwelkomen in deze nieuwe omgeving die naast de trouwe tennisleden ook nieuwe padelliefhebbers zal aanspreken.

We begrijpen dat jullie nieuwsgierig zijn naar updates over de voortgang van de bouw. Daarom willen we jullie laten weten dat we regelmatig nieuws en foto's zullen delen op onze website en sociale mediakanalen. Bij de aanstaande Algemene Leden Vergadering op donderdag 21 maart zal er ook een update worden gegeven. Blijf ons dus volgen voor de laatste ontwikkelingen!