Clubkampioenschappen jeugd en senioren

Het is weer de hoogste tijd om je in te schrijven voor de clubkampioenschappen! We gaan dit jaar wat nieuws proberen, het wordt een kort maar krachtige versie! We gaan de clubkampioenschappen voor zowel de jeugd als de senioren spelen in vier dagen tijd van donderdag 7 t/m zondag 10 september 2023. Zo hoef je maar weinig tijd vrij te houden en kunnen er hopelijk veel mensen mee doen. Verhinderingen zijn echter niet toegestaan. We spelen op tijd, een uur inclusief inspelen. Op maandag 4 september zullen we de volledige planning voor alle dagen publiceren, zo weet je op tijd waar je aan toe bent. De inschrijving is vanaf nu geopend en inschrijven kan tot zaterdag 2 september 23:59 uur. We hopen op een volle editie! Achter de schermen zijn we nog hard aan het nadenken hoe we de avonden wat kunnen 'opleuken' met gezellige hapjes, drankjes en misschien een gezellige cocktail. En bij winst sta je natuurlijk voor eeuwig op de tegel. Hopelijk tot de 7e! Wat betreft de jeugd, hiervoor geldt hetzelfde principe. Zij zullen alleen op donderdag en vrijdag ook overdag spelen en niet in de avond, hierbij houden we uiteraard rekening met de schooltijden. Een categorie kan doorgaan wanneer er voldoende aanmeldingen zijn. Aanmeldingen voor de jeugd zijn ook geopend, en inschrijven kan via dit formulier!