Jonge

Junioren

Tennisclub Zevenhuizen heeft rond de driehonder leden, waaronder veel jonge fanatiekelingen die met plezier lid zijn.

Tennisclub Zevenhuizen organiseert zowel voor de allerkleinsten als de oudere jeugd verschillende activiteiten. Daarnaast kun je tennisles krijgen en natuurlijk ook meedoen met de competitie.

Stoere

Tenniskids

Voor kinderen van 6 tot 12 jaar is er Tenniskids, een speciaal lesprogramma van de KNLTB. Op een speelse manier maken kinderen kennis met tennis.

​

Tenniskids is geheel afgestemd op de leeftijd en mogelijkheden van kinderen. Daardoor leren ze het spel razendsnel spelen. Drie kleuren brengen hun vooruitgang in kaart: rood, oranje en groen. Bij iedere kleur horen andere leeftijden, baangroottes en balsoorten.

Interesse?

Voor de

Allerkleinsten

Omdat kids van 2,5 tot 5 jaar het nogal spannend kunnen vinden om alleen te starten, wordt er enkel een les aangeboden indien er minimaal 5 kleuters tegelijk worden aangemeld of meer kleuters als een 'groep' starten. Individueel kan alleen als ze aan een bestaande groep worden toegevoegd.

​

De les wordt gegeven door TennisXperience. Zij brengen de beginselen van het tennis op ludieke en uitdagende manier spelenderwijs aan bod.

Momenteel hebben we geen bestaande groep kleuters waar individuele kleuters aan kunnen worden toegevoegd.

Happy Kleuter Tennis

Meer weten over Happy Kleuter Tennis?

Neem dan contact op met de club voor meer informatie. Voor deelname aan HKT is géén lidmaatschap nodig.

Bericht ontvangen!

Aanmelden Happy