Bestel een trui of vest van de club

Wat een spectaculaire weken hebben we achter de rug met onze club. Weken van zonovergoten dagen gemixt met waanzinnig tennis zowel vanuit de jeugd als onze competitieteams. De teams begonnen vanaf 6 april met hun eerste wedstrijden en hadden wat last van windkracht 10 die over de banen raasde, maar dit was een laatste stuiptrekking van moeder natuur, om daarna alleen maar prachtig mooi mediterraan weer te krijgen. Dit had zeker zijn invloed om onze teams, de ene na de andere wedstrijd werd gewonnen en resulteerde erin dat 5 teams kampioen zijn geworden. Dit is niet onopgemerkt gebleven en Wimbledon heeft al toezeggingen gedaan voor volgend jaar dat we gebruik mogen maken van hun banen. Nogmaals proficiat aan alle teams!

Door al deze successen was er al vanaf het begin de vraagstelling gekomen: kunnen we geen Hoodie of vest aanschaffen zodat we trots door de Dorpsstraat kunnen lopen?

Met deze vraagstelling gingen Angele Bakker en Linda Bijkerk gelijk aan de slag en wat resulteerde in wat proefontwerpen van gerenommeerde ontwerpers. Helaas beviel wol niet zo goed en heeft Angele het ontwerp zelf in handen genomen.

Mochten mensen hier interesse in hebben, neem dan hier even een kijkje.