Wie is de beste tennispartner? Papa of mama?

Met nog iets meer dan een week te gaan start het eerste grote event van tennisclub Zevenhuizen: het Ouder-Kind Toernooi. Het toernooi wordt gespeeld op 18 juni van 11.00 tot 15.00 uur. Reminder voor alle moeders, het is dan Vaderdag!

Maanden van tevoren werd er al in het clubhuis gefluisterd over dit event. Zal ik een van der Dussen, een Heijkoop , een Metselaar of Hogeveen adopteren? Het ministerie van Binnenlandse Zaken kon de piek van adoptie aanvragen hierdoor niet bijbenen. Gelukkig was dit ook ten oren gekomen van de organisatie en werd er een persbericht verzonden aan Reuters.

Elke aanvraag die bij de jeugdcommissie binnenkwam, werd streng gecontroleerd door de AIVD. Een blacklist werd opgesteld en namen die eindigen op Nadal, Federer, Murray, Halep en Pliskova worden standaard geweigerd. Met deze kennis voor ogen lopen de inschrijvingen gestaag binnen en zit men nu rond de 20 koppels. Maar er is nog ruimte voor een aantal meer. Om zomaar wat namen te noemen: Dennis/Max, Mathieu/Stef, Sander/Stan, Astrid/Tom, Pieter/Lieke en Ferry/Jesper zijn jullie al voor gegaan.

Mocht je alsnog willen inschrijven en je voldoet aan de gestelde criteria kan je dit doen door een mail te sturen naar jeugd@tennisclubzevenhuizen.nl onder vermelding van naam ouder/kind en een globale inschatting van speelsterkte.

Het weer voor die dag ziet er goed uit en voor een hapje, drankje en een prijsje wordt gezorgd dankzij sponsor Annemiek Everaart. Uiteraard mag je ook komen supporten.

Veel tennisplezier en heel veel succes!

Sportieve groet,

Gravel, de huiskat