Jeugd Clubkampioenen

Dit jaar zijn ook weer de jeugdclub kampioenschappen gehouden met maar liefst 22 deelnemers verdeeld over 5 categoriëen. De jeugdcommissie is erg trots op dit aantal!

Het waren spannende partijen en de spanning was bij veel kinderen van het gezicht af te lezen. Bij de categorie Rood ging ons nieuwste lid Morris van Hassel er met de eerste prijs vandoor. Bij Oranje ging Eline Zuidema er met de eerste prijs vandoor, vorig jaar nam ze deze prijs ook al in ontvangst en het jaar daarvoor was ze ook al de beste in de categorie Rood, Eline staat nu al op drie verschillende tegels! De gele jeugd onder de 14 hadden we voor het eerst verdeeld over de jongens en meisjes. Stan Poot heeft de eerste prijs bij de jongens gepakt en Marit van Leeuwen pakte de titel bij de meisjes. Bij de jongens >14 jaar is er direct een finale gespeeld tussen Jordy Mayer en Jesper van Wijnen. Jesper heeft zijn titel voor de laatste keer geprolongeerd, volgend jaar zal hij het de senioren lastig moeten maken.

De winnaars kregen een mooie beker en de benoeming op de tegel! Alle kids kreeg een mooie plant mee naar huis die gesponsord was door LKP plants!

Iedereen bedankt voor jullie enthousiasme! En tot volgende jaar!

Met vriendelijke groet,

Maarten Kort