Tennis tegen kanker

Iedereen kent wel iemand die deze verschrikkelijke ziekte heeft of er aan is overleden. Daarom gaan wij op zaterdag 6 juli tennissen tegen kanker op tennisclub Zevenhuizen. Van 07:00 - 19.00.

De bedoeling is om 12 uur te tennissen met een team van minimaal 4 personen. Die twee uur worden gevult met partijen van een half uur, dus een half uur op en een half uur af.

Het half uur dat je niet speelt zijn er tal van andere activiteiten. Wat? Dat houden we nog even geheim!

Dan het belangrijkste: geld ophalen. Waarom? Al het opgehaalde geld storten wij 1 op 1 door naar het KWF. Met deze bijdrage leveren wij als club weer een bijdrage naar onderzoek naar deze vreselijke ziekte. Wij vragen dan per team ook een bijdrage van minimaal €200. Uiteraard is meer beter. Zoek dus sponsoren!

meer info volgt later en volg ons vooral op Facebook. Hier zullen wij snel meer informatie posten.

Opgeven kan door je team te mailen naar angele.bakker.99@gmail.com voorzien van het telefoonnummer van de captain.

Doe mee en help ons in het gevecht tegen kanker.