Bier, worst en pubquiz op knallend Oktoberfest

Zaterdag 14 oktober 2017 was het eindelijk zover: het eerste Oktoberfest bij Tennisclub Zevenhuizen!

In de voorverkoop konden tafels worden gereserveerd voor acht personen, inclusief drank en eten. Losse kaarten waren uiteraard ook verkrijgbaar. Bijna 150 gasten (leden en niet leden), bijna allemaal gekleed in de traditionele lederhosen und dirndls, genoten van bratkartoffeln, bratwursten, heerlijke Hähnchenfilet en uiteraard veel bier en wijn.

Robert Schmidt had een geweldige pubquiz gemaakt, welke gewonnen werd door de tafel van Ian Veth. Rodney van Zwol werd met zijn ‘uitdagende’ outfit verkozen tot ‘best geklede gast’ van de avond.

Na het eten en de pubquiz ging het helemaal los. Er werd gefeest en gedanst op heerlijke traditionele Oktoberfest muziek.

Al met al genoeg redenen om dit feest in oktober 2018 nogmaals te organiseren!