Inschrijven voorjaarscompetitie

Beste tennisvrienden,

Je kunt je weer inschrijven voor de Voorjaarcompetitie 2017. Dit doe je door dit excel-document volledig in te vullen en te mailen naar Camiel Hack (camielhack@casema.nl). Alleen inschrijving van senioren (17+) via deze formulieren worden in behandeling genomen. Meer informatie over de voorjaarscompetitie vind je in de tabbladen in het excel-document.

Inschrijvingen van junioren (tot 17 jaar) dienen gestuurd te worden naar Kim Rijckenberg (k.rijckenberg@gmail.com).

Inschrijving sluit op zondagavond 27 november 2016.

Ook voor 2017 heeft de KNLTB weer een aantal wijzigingen doorgevoerd t.o.v. 2016. Zo zijn er zowel bij de jeugd als bij de senioren een aantal competitievormen komen te vervallen, maar daarentegen zijn er ook nieuwe competitievormen toegevoegd. Twee daarvan zullen door ons worden ondersteund. Dat zijn de “8&9 competitie” op zondagmiddag en de “<35 competitie” op zaterdag om 17.00 uur. Meer informatie hierover vind je in het bijgevoegd excel bestand.

Maak je nog geen onderdeel uit van een team, maar wilt u toch wel eens meedoen dan kunt u zich ook aanmelden. Gebruikt het inschrijfformulier en vermeld daar op in iedergeval uw naam, geslacht, bondsnummer, rating 2017 E en D en telefoonnummer. Wij zullen kijken of wij je bij een team kunnen plaatsen (uiteraard in overleg met de oorspronkelijke teamleden) of toevoegen aan de reservelijst, waaruit competitieteams dan weer kunnen putten. Ervaring leert dat daar regelmatig door de teams uit wordt geput.

Heb je nog vragen? Dan kun je terecht bij Camiel Hack of bij één van de andere leden van de wedstrijdcommissie.