We hebben een nieuwe website

De website was toe aan een nieuw (tennis)jasje. De afgelopen zomer heeft de PR-commissie in samenwerking met Goed GeDAAN Marketing Projectbureau (goedgedaan.eu) hard gewerkt aan een totaal vernieuwde website. Én begin oktober is het zo ver, vanaf dan staat de website online. Wat is nieuw?

De website is gericht op het werven van nieuwe leden maar ook voor bestaande leden is er zat relevante informatie te vinden. Bovendien zit tennisclubzevenhuizen.nl bomvol met handige nieuwe functies die voor iedereen veel voordelen bevatten. Hier een korte opsomming:

• De website ziet er nu oogverblindend mooi uit, handig om je vrienden te laten zien bij wat voor mooie tennisclub je speelt;

• De website is volledig mobielvriendelijk, nu blijf je dus ook onderweg op de hoogte van de laatste ontwikkelingen;

• Mensen kunnen zich nu vliegensvlug inschrijven met het digitale inschrijfformulier, weg dus met dat papier;

• Het laatste nieuws en de mooiste foto's worden nu dagelijks geplaatst en ook dát zier een oogstrelend uit;

• Wanneer je (extra) tennisles wilt kun je vanaf oktober heel gemakkelijk online dit laten weten aan Bram;

• Onze sponsoren krijgen nu ook een prominente plek op de website, wellicht ook leuk voor jouw bedrijf dus?

• Toernooi.nl en Toernooiklapper.nl zijn nu snel bereikbaar vanaf de website;

• En last but not least: de ledenlijst inzien of straks je eigen bardienst plannen gaat nu makkelijker dan ooit met de speciale leden-login pagina.