Super

Senioren

Bij TC Zevenhuizen wordt er door de senioren zowel in het voorjaar als in het najaar deelgenomen aan de KNLTB-competities.

​

In juni kunnen leden deelnemen aan het Open Toernooi van de club. Inschrijven kan op toernooi.nl.

​

In het najaar vinden de clubkampioenschappen plaats.

KNLTB

Competitie

De KNLTB-voorjaarscompetitie wordt gehouden in de maanden april, mei en juni. De najaarscompetitie wordt gespeeld in september en oktober.

Wil je meer weten over deze competities? Op de website van de KNLTB vind je meer informatie.

​

Tennisclub Zevenhuizen heeft diverse competitieteams die spelen in de KNLTB competitie.

Woensdagavond

La-ballen

Elke woensdagavond staat het tennispark in het teken van 'La-ballen'. Beter bekend als labelen, rakettrekken of tossen. Een avondje vrij spelen met andere leden van de vereniging. Tijdens de avond lever je je KNLTB-pasje in en vervolgens worden koppels gevormd. Dit kan een dames-, heren- of gemengd dubbel zijn.

Op woensdagavond zijn alle banen ingedeeld voor La-ballen en dat kan het hele jaar door! Want op koude dagen kan er gewoon gespeeld worden op de all-weather banen. La-ballen is voor alle niveaus, dus aarzel niet en kom woensdag om 20.00 uur. We spelen 4 keer 30 min met eventuele uitloop, en als je wilt stoppen haal je simpelweg je pasje weg. Dit is voor nieuwe leden ook DE avond om gezellig langs te komen, omdat we spelen op- en met alle niveaus en je snel andere leden leert kennen!