Lid

Worden

Leuk dat je lid wilt worden van onze gezellige club. Je kunt kiezen uit een regulier lidmaatschap, zomerlidmaatschap of je kunt donateur worden.

En inschrijven is heel eenvoudig! Je hoeft alleen het inschrijfformulier in te vullen en een pasfoto te uploaden en dan regelen wij de rest.

Kom je er niet uit óf heb je een vraag? Stuur dan een e-mail naar leden@tennisclubzevenhuizen en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Anno
Regulier

Lidmaatschap

Bij een regulier lidmaatschap kun je het hele jaar door tennissen! Door lid te worden word je automatisch geregistreerd bij de KNTLB en kun je direct deelnemen aan toernooien en competitiewedstrijden. Het lidmaatschap is voor onbepaalde tijd en gaat in op het moment dat de contributie is betaald.

Nieuw

Zomer

Lidmaatschap

Ben je lid van de voet- of volleybalvereniging en wil je tijdens de zomerstop blijven sporten? Meld je dan nu aan voor het Zomerlidmaatschap bij Tennisclub Zevenhuizen!

Dit lidmaatschap loopt van 1 juni tot 1 september* en is voor zowel senioren als junioren tegen een gereduceerd tarief. Lidmaatschap bij de voetbal of volleybal is vereist. Je ontvangt geen KNLTB lidmaatschap maar bent wel lid van de club.

​

*Dit lidmaatschap stopt automatisch. Wil je volgend jaar blijven tennissen? Schrijf je dan in voor een regulier lidmaatschap bij TCZ!

Donateur

Worden

Wil je betrokken zijn bij de club, maar geen gebruik maken van de tennisbanen? Dan bieden wij hier een apart lidmaatschap voor aan tegen een kleine bijdrage. Als donateur kun je onder andere vrijwilligerswerk blijven verrichten.

Regulier Lidmaatschap
Zomer Lidmaatschap
Donateur
Leuk

Lidmaatschap

Zoals bij elke club zijn er een aantal spelregels om de vereniging soepel te laten lopen. Bij het aanvaarden van het lidmaatschap verplicht elk senior lid zich tot het draaien van twee bardiensten per jaar. Uitzonderingen op deze regel zijn bestuursleden en commissieleden.

Lidmaatschapskosten
Lidmaatschaps-

Regulier lidmaatschap:

Senioren vanaf 18 jaar | €180,-

Junioren vanaf 8 t/m 17 jaar | €90,-

Zomerlidmaatschap:

Senioren vanaf 18 jaar | €99,-

Junioren vanaf 8 t/m 17 jaar | €49,-

Donateurs

Kalenderjaar | €20,-

​

Administratiekosten nieuwe leden (eenmalig)

Senioren | €15,-

Junioren | €7,50

Introductie tennis | €5,-

​

Indien je later in het seizoen lid wordt, zal de contributie naar rato worden bepaald.

Goeie

Gezinskorting

Gezinnen met drie of meer leden krijgen gezinskorting van de contributiegelden. Het kortingsbedrag voor derde, vierde etc. seniorenlidmaatschap is €25,- en voor junioren €10,-. Je hoeft hiervoor niets extra's te doen; de gezinskorting wordt automatisch berekend in de jaarlijkse contributienota's.

Voorwaarde is wel dat alle leden van het gezin schriftelijk zijn aangemeld, daardoor in ieder geval twee seniorenleden, en dat de gezinsleden (permanent of overwegend) op hetzelfde huisadres wonen.

Opzeggen

Jammer, maar dat kan! Op uiterlijk 31 december van het lopende tennisjaar dien je, als je het daaropvolgende jaar geen lid meer wenst of kunt zijn, af te melden bij de ledenadministratie. Stuur een e-mail naar leden@tennisclubzevenhuizen.nl met daarin je verzoek én de reden van uitschrijven en je krijgt van ons een bevestiging.

Proeftrainen

Tennisclub Zevenhuizen bestaat uit 300 betrokken en fanatieke leden. Echter is er zat ruimte voor groei en bij ons is er dan ook geen wachtlijst.

​

Kortom, kom de sfeer proeven en schrijf je in voor een gratis proeftraining.

Bericht ontvangen!

Proeftrainen